مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: حملات تروریستی دشمن و به‌شهادت‌رساندن مردم بی‌دفاع نشانه ضعف و ترس دشمنان را می‌رساند.
کد خبر: ۹۵۷۰۱۷۲
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حسین شرافتی در مراسم گرامیداشت شهدای مهاجر افغانستانی در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در حسینیه هراتی‌ها اظهار کرد: مکتب اسلام، رمز شکست دشمن است و وصیت نامه شهدا و سردار حاج‌قاسم سلیمانی هیچ‌گاه روی طاقچه قرار نخواهد گرفت.

 وی افزود: بیش از صد نفر بی‌گناه در حادثه تروریستی کرمان شهید شدند و این نشان‌دهنده ترس دشمن از جبهه مقاومت است و دشمن بداند ما هیچ‌گاه سنگر را خالی نمی‌کنیم.

 مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی به رشادت و مبارزات حاج‌قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: این فرمانده شجاع و خستگی‌ناپذیر فرهنگ مبارزه با دشمنان را در کل منطقه توسعه داد و داعش را زمین‌گیر کرد. دشمن با حرکت تروریستی کرمان قصد داشت در دل عاشقان حاج‌قاسم سلیمانی ترس و وحشت ایجاد کند؛ اما هرگز به هدف خود نمی‌رسد.

 وی ادامه داد: هدف و طراحی اسرائیل از جنگ غزه این بود که سریع به اهداف خود برسد و غزه را متصرف کند؛ اما شاهد بودیم و به اهداف خود نرسید.

 شرافتی مطرح کرد: به دنبال به آتش کشاندن غزه بودند؛ اما شاهد بودیم خودشان آتش گرفتند و در آتش عملشان خواهند سوخت.

 مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی به جایگاه رهبر انقلاب اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و توضیح داد: سیاست‌ها و بیانات رهبر معظم ایران نشان‌دهنده مسیر و راه پیشرفت ایران است و تمام وصیت حاج‌قاسم این بود که پشت رهبر را خالی نکنید.

 وی خاطرنشان کرد: مکتب اسلام، رمز شکست دشمن است و وصیت‌نامه شهدا و سردار حاج‌قاسم سلیمانی هیچ‌گاه روی طاقچه قرار نخواهد گرفت و مسیرشان ادامه دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها